Hyödyllisiä linkkejä

Kunnasta: Kirkkonummi.fi Päätöksenteko | Ajankohtaista

Kunnan palvelut: http://www.kirkkonummi.fi/palvelut | Opetus ja koulutus | Kirkkonummen kansalaisopisto | Kuvataidekoulu | Musiikkiopisto  | Liikuntajaulkoilu

Masalan lähipalvelut: Kirjasto | Terveysasema | Monitoimitalo/Nuorisotilat | Puutarhaliike Reiman (Jäsenetuja, sijaitsee Jorvaksessa) | Jorvaspuoti (Tuoremyynti Pitkänen) (Jäsenetuja, sijaitsee Jorvaksessa) | LähiTapiola SportCenter (Jäsenetuja, sijaitsee Tinanpuistossa) | Min Kaka  (Jäsenetuja, sijaitsee Masalanportissa) | Hierontafamily | K-Market Masala | Sale | Aasialainen ravintola  | Masalan pizzapiste | Kauneuspalvelut | Parturi-Kampaamo Sivonen (Jäsenetuja, Sijaitsee Tinankujalla) | Ravintola Pisara | www.kaikkikunnossa.com (Urheiluhieroja ja personal trainer)

Paikallista yhdistys ja harrastustoimintaa: Masalan Kisa (MasKi ry.) | ITF Masala | Masalan Nuorisoteatteri | Etelärannikon tassutiimi | Partiolippukunta "Kuninkaantien kipinät" | Masalan martat | Musiikkikoulu Dominantti | Kyrkslätts scoutter rf. | Sähkömoottoripyöräpuisto

Lehdistö: KirkkonummenSanomat Viisykkönen Länsiväylä Västra nyland

Masalan terveysasema Puolukkamäellä.