Jäsenyydestä!

Jäsenmaksutyyppejä on kahdenlaisia. Voi valita joko henkilö- tai kotitalouskohtaisen jäsenmaksun. Henkilökohtainen jäsenmaksu vuodelle 2019 on 8 euroa ja kotitalouskohtainen 12 euroa. Kotitalous käsittää kaikki taloudessa asuvat henkilöt.

Palstaviljelijät. Voit myös olla palstaviljelijä jäsen. Viljelijöiden on suoritettava sekä asukasyhdistyksen jäsenmaksu, että palstamaksu. Jäsenmaksu on 10 euroa/jäsen tai 15€/perhejäsenyys ja palstamaksu 10 euroa/palsta. Kapteeninpolulla saa kaksi palstaa/10 euroa vesipisteen puuttumisen vuoksi. Maksamattomat laskut aiheuttavat palstan menetyksen. Tämän lisäksi vesipisteen avain maksaa kertaluontoisesti 7€ ja jyrsimen ylläpitokustannuksiin keräämme 6€/kausi

Jäsensivusto: Verkkosivuston mukana tulevat jäsenille käyttöön omat verkkosivustot. Tiedotamme sivustolla yhdistyksen jäsenistöä koskevia asioita ja siellä voi keskustella sekä ilmoittautua tapahtumiin mukaan.

Jäsenmaksun maksaneena jäsenenä saat jäsenkorttiasi näyttämällä seuraavat edut:

Energiahuone Pasilan Helinä antaa kaikista hoidoista 5 euron alennuksen.
Varaukset ja tiedustelut puh: 040-3756066 / Jaana
Osoite: Eteläinen Salmitie 1 Masala

Åsan hiuspalvelut tarjoavat hiustenleikkuusta -20% alennuksen.   https://åsanhiuspalvelut.fi

K-Rauta Kirkkonummi. Jäsenkorttia tai jäsenmaksutositetta vastaan 10-15% alennus tuotteen hinnasta riippuen. https://www.k-rauta.fi/kaupat/kirkkonummi/

Ecu sähkö - Kirkkonummen sähkötarvikeliike antaa jäsenetuna 20% alennuksen kaikista tuotteista http://www.ecu-sahko.fi/yhteystiedot.html

LähiTapiola Sport Center: Kaikista toistaiseksi voimassaolevista normaali hintaisista kuukausikorteista kuntosalille, ryhmäliikuntaan ja Beast Strong -alueelle -20% (29€ aamuvirkku, 39€ ja 59€) Kertamaksusta ja 10 x kortista -20%                                               Hohtokeila- tai tavallinen keilarata 20€/h/rata (normaalihinta 23-26€) Viikonloppuisin neuvotteluhuone -50% eli 15€/h (normaalihinta 30€/h)  www.ltsport.fi

Parturi-kampaamo Tuula Sivonen. -10 % parturi-kampaamo palveluista. Lisätietoja: Tinankuja 2, 02430 Masala Parturi kampaamo Tuula Sivonen, Puh.09-2975660

Min Kaka. Normaalihintaisista tuotteista -5 %. (Ei koske Ylioppilasjuhla viikonloppua) Lisätietoja: http://www.minkaka.fi/

Tuoremyynti Pitkänen Jorvas. Normaalihintaisista tuotteista -10 %, elintarvikkeista -5 %. Lisätietoja: http://www.tuoremyyntipitkanen.fi/

Reiman Oy Kaikista normaalihintaisista yli 10€:n ostoista -3 % alennus. Lisätietoja: http://www.puutarhaliikereiman.fi/

CrossfitKirkkonummi. Ei tämän hetkisiä jäsenetuja.