Jäsenetusi

• LähiTapiola Sport Center: Kaikista toistaiseksi voimassaolevista normaali hintaisista kuukausikorteista kuntosalille, ryhmäliikuntaan ja Beast Strong -alueelle -20% (29€ aamuvirkku, 39€ ja 59€). Kertamaksusta ja 10 x kortista -20%. Viikonloppuisin neuvotteluhuone -50% eli 15€/h (normaalihinta 30€/h) Lue lisää: www.ltsport.fi
  • K-Rauta Kirkkonummi. Jäsenkorttia tai jäsenmaksutositetta vastaan 10-15% alennus tuotteen hinnasta riippuen.  Lue lisää: https://www.k-rauta.fi/kaupat/kirkkonummi/
  • Ecu sähkö - Kirkkonummen sähkötarvikeliike antaa jäsenetuna 20% alennuksen kaikista tuotteista http://www.ecu-sahko.fi/yhteystiedot.html
  • Åsan hiuspalvelut tarjoavat hiustenleikkuusta -20% alennuksen.   https://åsanhiuspalvelut.fi
  • Parturi-kampaamo Tuula Sivonen. -10 % parturi-kampaamo palveluista. Lisätietoja: Tinankuja 2, 02430 Masala Parturi kampaamo Tuula Sivonen, Puh.09-2975660. Lue lisää: https://www.pktuulasivonen.fi/
  • Kirkkonummen kauneuspalvelut - liikkeessä Tinantie 1:ssä Masalan apteekkia vastapäätä saat nyt hiusten leikkauksen yhteydessä hiusten pesun veloituksetta. Ilmoita jäsenyydestä varatessasi aikaa ja ota jäsenkorttisi mukaan! Lisätietoja: http://kirkkonummenkauneus.com/ Ajanvaraus: https://timma.fi/kirkkonummenkauneuspalvelut
  • Tuoremyynti Pitkänen Jorvas. Normaalihintaisista tuotteista -10 %, elintarvikkeista -5 %. Lisätietoja: http://www.tuoremyyntipitkanen.fi/
  • Reiman Oy Kaikista normaalihintaisista yli 10€:n ostoista -3 % alennus. Lisätietoja: http://www.puutarhaliikereiman.fi/
  • Energiahuone Pasilan Helinä antaa kaikista hoidoista 5 euron alennuksen. Varaukset ja tiedustelut puh: 040-3756066 / Jaana. Osoite: Eteläinen Salmitie 1 Masala (Masalanportti)