Jäsenetusi

• K-Rauta Kirkkonummi. Jäsenkorttia tai jäsenmaksutositetta vastaan 10-15% alennus tuotteen hinnasta riippuen.  Lue lisää: https://www.k-rauta.fi/kaupat/kirkkonummi/
  • Ecu sähkö - Kirkkonummen sähkötarvikeliike antaa jäsenetuna 20% alennuksen kaikista tuotteista http://www.ecu-sahko.fi/yhteystiedot.html
  • Åsan hiuspalvelut tarjoavat hiustenleikkuusta -20% alennuksen.   https://åsanhiuspalvelut.fi
  • Parturi-kampaamo Tuula Sivonen. -10 % parturi-kampaamo palveluista. Lisätietoja: Tinankuja 2, 02430 Masala Parturi kampaamo Tuula Sivonen, Puh.09-2975660. Lue lisää: https://www.pktuulasivonen.fi/
  • Kirkkonummen kauneuspalvelut - liikkeessä Tinantie 1:ssä Masalan apteekkia vastapäätä saat nyt hiusten leikkauksen yhteydessä hiusten pesun veloituksetta. Ilmoita jäsenyydestä varatessasi aikaa ja ota jäsenkorttisi mukaan! Lisätietoja: http://kirkkonummenkauneus.com/ Ajanvaraus: https://timma.fi/kirkkonummenkauneuspalvelut
  • Tuoremyynti Pitkänen Jorvas. Normaalihintaisista tuotteista -10 %, elintarvikkeista -5 %. Lisätietoja: http://www.tuoremyyntipitkanen.fi/
  • Reiman Oy Kaikista normaalihintaisista yli 10€:n ostoista -3 % alennus. Lisätietoja: http://www.puutarhaliikereiman.fi/
  • Tokmanni antaa n. 5% alennuksen, tähän tarvitaan oma jäsenkortti. Kortti saatavissa Asukasyhdistyksen puheenjohtajan kautta.
  • Jäsenille I love Masala t-paitoja 15 euron hintaan.  Halutessasi paida, ota yhteyttä masalanasukasyhdistys@gmail.com