Jäsenetusi 2022

• Hieronta Family -10% hieronnoista. Lisätietoja: Pekka Tenhunen 040 637 3337.
  • Puutarhaliike Reiman Oy Kaikista normaalihintaisista yli 10€:n ostoista -3 % alennus.
  • Tuoremyynti Pitkänen Jorvas. Normaalihintaisista tuotteista -10 %, elintarvikkeista -5 %.
  • Parturi-kampaamo Tuula Sivonen. -10 % parturi-kampaamo palveluista.
  • K-rauta kirkkonummi tuoteryhmästä riippuen -5-15% . Kaikista tuotteista ei myönnetä alennusta. Isoimmissa hankinnoissa kannattaa neuvotella alennuksista henkilökunnan edustajan kanssa.
  • Tokmanni Kirkkonummi n. 5% alennus tokmannin jäsenkortilla, jota voi pyytää käyttöönsä lähettämällä sähköpostia masalanasukasyhdistys@gmail.com -osoitteeseen.
  • Åsan hiuspalvelut -20 % alennuksen kaikista hiustenleikkauksista.
  • Masalan italialainen kauppa Saporino Italia -10% alennusta
  • Hiuskia antaa hiusten leikkauksen yhteydessä hiusten pesun veloituksetta.
  • ArtunKauppa.fi -verkkokauppa tarjoaa asukasyhdistyksen jäsenille alennuskoodin. Koodilla saa 15% alennusta kaikista tuotteista. Syötä koodi maksutavan valinnan yhteydessä. Sähköinen tuoteluettelo löytyy tästä. Tuotteiden hinnat näkyvät verkkokaupassa.
  • Joo Arena: Fitness Masala (kuntosali, ohjatut tunnit): toistaiseksi voimassa olevista kk-jäsenyyksistä: -5%. Bollis Masala: Sulkapallovuorot ma-pe klo 8-15 hintaan 10€/kenttä (norm. 15€/kenttä). Huomaa, että kaikkien pelaajien on oltava Masalan asukasyhdistyksen jäseniä. Bowling Masala keilahalli: kengät veloituksetta keilaajille
    Sporttis Masala: lastenliikunnan kurssit -5%
    Edut voimassa aina vuosi kerrallaan samassa syklissä kuin Masalan asukasyhdistyksen jäsenyys. Lisäksi erikoistarjouksia. Masalan asukasyhdistyksen jäsenyys tulee todentaa Joo. Arenan asiakaspalvelussa jäsenkortilla. Jäsenkortti lähetetään jäsenmaksun maksaneille sähköpostiviestinä.

Jäsenille I love Masala t-paitoja 15 euron hintaan.

Halutessasi paidan, ota yhteyttä masalanasukasyhdistys@gmail.com