Masala

Masala on kylä itäisellä Kirkkonummella, rantaradan varrella ja lähellä Espoon rajaa. Kylämäinen miljöö, hyvät palvelut ja liikenneyhteydet sekä luonnonläheisyys ja monipuoliset liikuntamahdollisuudet saavat viihtymään.

Masala on vahvasti kasvava alue tuoden meille jo olemassa olevien palveluiden lisäksi entistä monipuolisempia palveluja. Lapsiperheiden ja lasten osuus väestöstä on merkittävä ja uuden asuntokannan myötä myös ikääntyvän väestön osuus on lisääntymässä.

Masala sijaitsee vesistöjen äärellä. Uimarantoja löytyy mm. Luomanlahdelta Sundsbergin kylästä sekä Kivenlahdesta, Espoosta, jossa sijaitsee myös pienvenesatama. Kirkkonummen lukuisista järvistä Vitträskin ranta Luoman kylässä on meitä lähimpänä. Ranta sijaitsee Hvitträskin museon ja ravintolapalvelujen läheisyydessä.

Liikenneyhteydet Masalaan ja Masalasta ovat erinomaiset. Juna-asema, taaja bussiyhteys, Länsiväylä ja Kehä III tuovat meille masalalaisille nopeat yhteydet joka suuntaan.

I love Masala