Masalan joulukauden avajaiset To 1.12.2022 klo 18-19:30

4.11.2022

Masalan asukasyhdistys järjestää yhdessä paikallisten toimijoiden kanssa perinteiset Masalan joulukauden avajaiset!

Joulukauden avajaisia juhlitaan torstaina 1.12.2022 klo 18 lähtevällä lyhtykulkueella, joka kulkee joulupukin turvallisella ohjauksella Piennarpihan asukaspuistolta Masalan monitoimitalolle. Monitoimitalolla on kaikille makunystyröille tarjolla Taekwon-Do -seura ITF:n herkullisia grillimakkaroita, asukasyhdistyksen lämmintä glögiä & piparkakkuja sekä Masalan Marttojen legendaarista riisipuuroa. Lisäksi paikalla on Oitbacka VPK:n paloauto ja myyjiä leipomuksineen, kransseineen ja käsitöineen. Ohjelmassa on lisäksi seurakunnan ohjaamaa yhteislaulua, urheiluseura MasKin hauskaa tonttujumppaa ja kirjastossa voi sisätiloissa puuhailla jouluisten askarteluiden parissa. Osallistujia pyydetään ottamaan omat mukit, puurolautaset, lusikat, "makkarakolikot", lyhdyt ja roimasti mukavaa mieltä mukaan!

Tervetuloa mukaan!

Masalan asukasyhdistys ry.