Masalan palstaviljely- ja siivoustalkoot 4.5.2023 klo 16-19:30

28.4.2023

Masalan asukasyhdistys järjestää jälleen koko kylän palstaviljely- ja siivoustalkoot.

Päivämäärä: To 4.5.2023

Ohjelma:

Klo 16:00 - 18:30

Jätesäkkejä ja hanskoja voi hakea ilmapalloin merkityistä paikoista
* Framin parkkipaikalta, pukukoppi/varastorakennuksen kulmalta
* Nikunpolulta, Helenanpuiston leikkipaikan kohdalta (Framnäsin ja Nissnikun asuinalueiden palstaviljelyalueen kohta)
* S-Marketin torilta Tinanpuistosta
* Masalan koulun sisäpihalta
* Lisäksi Piennarpihan asukaspuistosta voi hakea roskapihtejä lainaksi

Omatoimisen roskien keruun jälkeen täydet säkit voi jättää noudettavaksi samoista paikoista, joista välineet haettiin ja lisäksi Hulluksentien/Masalantien ja Framnäsintien/Masalantien risteyksiin. Säkit noudetaan klo 19 alkaen.

Muista lisätä keräämiesi roskapussien määrä "Miljoona roskapussia" - kampanjaan. Ohjeet ovat täällä:  https://areena.yle.fi/1-65375203

Palstaviljelyalueella on viljelijöille yhteistä alueen siistimistä, toiminnan esittelyä ja yhdistyksen jyrsimen käyttökoulutusta. Viljelijät saavat asiasta erillisen viestin

Klo 18:30 – 19:00 Talkooväen yhteinen grillihetki Piennarpihan asukapuiston pihalla (Nissnikun koulun vieressä Framilla)

Tervetuloa mukaan siistimään Masalaa!

May Ry. hallitus

Psst. Yhdistyksen hallituksen jäsenet tunnistaa valkoisista I love Masala -huppareista ja keltaisista huomioliiveistä, joissa lukee Masalan asukasyhdistys Ry.  Tulkaa juttelemaan!