Masalan siivoustalkoot torstaina 5.5.2022!

2.5.2022

Auringonkukkapelto. Copyright Petra Vairimaa

Torstaina 5.5.2022 klo 16 alkaen Masalan siivoustalkoot!

Pienen paussin jälkeen Masalan asukasyhdistys järjestää jälleen koko kylän siivoustalkoot.

Päivämäärä: To 5.5.2022
Klo 16:00 – 18:30 Omatoiminen roskien keruu
Klo 18:30 – 19:30 Talkooväen yhteinen grillihetki Piennarpihan asukaspuiston pihassa

Tarkoituksena on siistiä yhdessä Masalan yleisiä alueita. Kerää omaan tahtiisi ympäristöstä roskia ja jätä täysi säkki sinulle sopivaan jätepisteeseen. Asukasyhdistys hoitaa jätepisteiltä roskat eteenpäin Sorttiin.

Jätesäkit voi jättää seuraaviin paikkoihin:
1) Nissnikuntien kääntöpaikka
2) Nikunpolku/Helenanpuisto (Palstaviljelijöiden piste)
3) Framnäsin- ja Masalantien risteys
4) Framin urheilupuiston parkkipaikka
5) Tinanpolun ostarin parkkipaikka

Jätesäkkejä ja suojakäsineitä voi klo 16 alkaen noutaa Framnäsin palstaviljelyalueelta, Framin parkkikselta ja Tinanpolun ostarilta.
Huomaa, että jätteiden keruuseen osallistuminen on jokaisen omalla vastuulla.

Huom! Siivouspäivänä istutetaan Nikunpolun varrelle myös ahkerien palstaviljelijöiden avulla kaikille yhteisiä auringonkukkia – kukkia saa loppukesästä tulla poimimaan omaksi ilokseen!

Siistitään yhdessä Masalan pientareet ja nurmikentät!

Masalan asukasyhdistys ry. | Masaby Invånareförening rf.
www.masalanasukasyhdistys.fi | masalanasukasyhdistys@gmail.com

Toimimme yhteistyössä Asukaspuisto Piennarpiha / Invånarparken Släntgården kanssa!